ONLINE: Van waarnemer naar praktijkhouder: ja? ..of.. JA! | sessie 5 (van 9)
Personeelsmanagement, samenwerken en leiderschap. Heb je jaren gewerkt als waarnemer, ineens ben je werkgever! Wat houdt dat precies in, hoe stuur je je personeel aan en hoe verander je je eigen rol van waarnemer naar praktijkhouder? Wat maakt dat jij een goede praktijkhouder/werkgever wordt en hoe positioneer je jezelf (in het begin)? In deze sessie leer je over de inhoud van de CAO, bijzondere regelingen aangaande je personeel (ook bij overname van een praktijk), en wat persoonlijk leiderschap is. Ook besteden we aandacht aan samenwerken binnen je eigen team en met je collega’s in de maatschap of in de buurt.
Sprekers
Irene van den Berg (personeelsmanagement)
Ingeborg Bakker (leiderschap)
Janneke van der Ham (samenwerken)
Kosten € 300 voor 9 sessies
€ 50 per losse sessie
Accreditatie 18 punten (9 sessies)